به نظر من یکی از آسیب هایی که ابزاری مثل تلگرام داره اینه که : گوش ما رو پر میکنه از حرف های شیک و بعضاً حسابی و این باعت میشه که ناخود آگاه ما از تفکر و درس گرفتن از آموزه هایی که بعضاً میتونن خیلی کمک بکنند ، دور بمونیم و ناخودآگاه نشنویم .
چند سالی بود که بعضی وقتا حس میکردم یه درکی رسیدم که میشه اسمش رو تجربه گذاشت . بعضی وقتا با کسی مطرح می کردم یا جایی که همه میتونن بخونن مینوشتم . حداقلش این بود که خونده میشد . پریروز یه همچین مطلبی رو تو تلگرام برای گروهی از بستگان نوشتم . خواندن و فهمیدن مفهوم اون مطلب حداقل به 3 دقیقه زمان نیاز داشت . در کمتر از 15 ثانیه ، 60 تا لایک و دیگر هیچ . همان کپی و Paste کردن از این گروه به ان گروه ....