خالی
دو روز پیش بعد از 15 سال ، اعتراف کرد که فهمیده چقدر دوستش دارم .
دو روز پیش بعد از 15 سال ، اعتراف کرد که فهمیده چقدر دوستش دارم .
توصیه میشه که به علایقتون بپردازید . از طرفی انسان موفق رو انسانی تعریف می کنند که حوزه کاریش رو گسترش میده و درآمد زائی میکنه .
این دو تا چطور همزمان میسر میشن ؟
توسعه کسب و کار و درآمدزائی با پرداختن به علایق ؟؟؟؟
یا توسعه کسب و کار و درآمدزائی و همزمان پرداختن به علایق ؟؟؟
هیچ دقت کردید که نسخه ای که تو این چند سال برای همه تجویز میشه ، خیلی ناکارامده ؟ متخصصین توسعه کسب و کار و نوآوری و موفقیت همه رو میبرن تو مدل آقای استیو جابز و مثالهایی که همه بارها و بارها در موردشون شنیدیم . در صورتی که اگه قرار بود این مدل کار کنه ، ما الان هیچ کس که بخواد کار ثابتی بکنه نداشتیم . همه در پیچ و تاب نوآوری و پیشرفت بودند .
متخصصین موضوع هیچ نسخه ای برای پیشرفت انسانهایی که ماهیتاً استاتیک هستند و تمایلی به خلاقیت و کارآفرینی ندارند ، ارئه نکرده اند . در صورتی که الگوهائی برای این افراد هم وجود داره . نکته جالبتر اینه که آموزش برنامه ریزی و خلاقیت و پیشرفت و توسعه کسب و کار تبدیل شده به یک کسب و کار برای دانش آموخته های این موضوع . یعنی یک عده با استفاده از علاقه مردم به پیشرفت ، با ارائه مدل قالباً ناکارامدی می پردازند . اونا در این زمینه به رنگ و لعاب دادن و آسمون و ریسمون بافتن و ارائه مثالهای اغوا کننده از موردهای موفق در تمام دنیا ، در همه مردم این انتظار رو ایجاد می کنند که تبدیل به یکی از این الگوها بشن . در صورتی که تقریباً تمام کسانی که در این دوره ها به عنوان دانش آموز حاضر میشن ، هیچ تغییری در زندگیشون ایجاد نمیشه . این علتی نداره جز اینکه این الگو برای دسته بسیار کوچکی از مردمه و لا غیر .